Toppen fast upp och ner.

Jag är verkligen på topp, not. Jag hällde nyss ut massa kaffe på mig själv. Usch, på mitt vita linne också! Fast de orkar jag inte bry mig om mer nu för jag lyssnar på världens bästa låt.. för idag i alla fall. Det är låten Nicest Thing av Kate Nash, fy fan vad den låten är underbar säger jag bara! En riktigt gåshuds låt. 

Åh måste höra den igen!

Jag kommer förmodligen dö på den snart när jag har lyssnat sönder, men för tillfället är det typ den enda låt jag vill höra. Fast tvingar ju mig själv att lyssna på lite annat också för att jag inte ska dö på den för fort.

Anyway, för tillfället sitter jag i skolan och dör av tristess... För att hoppa tillbaka till låten, så måste det ändå va cool att ha skrivit en sån låt till någon och verkligen mena det. Fatta vilken fealing liksom... Aja kommer inte hända mig, för ja lite värdelöst om man inte äns kan sjunga den själv... och ja.. skulle krävas väldigt mycket mer... Men någon skulle kunna få skriva den till mig.. eller nej inte vem som hälst, skulle bara vara fel. Skit samma. Måste fundera lite om jag har något värt att säga eller om jag lika gärna kan sluta med drabblet och ägna mig åt något vettigt. Har nog inte värt, sååå PEACE!

Kommentarer
Postat av: Malin

Härlig blogg:)

2009-03-24 @ 19:29:26
URL: http://malinjohanssn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0