Typical sunday, but fun though

Idag var jag och tränade med mamma på friskis det var rätt kul faktist, vi körde skivstång och så solade vi också.. så man kanske får lite fin färg nu då. Efter träningen så träffa jag Billie och vi tog en fika på stan och kollade runt lite, det var massa trevligt och jag hittade en jättefin lång t-shit från Carlings som jag bara måste ha så jag ska springa och köpa den det första jag gör på tisdag, eller ja efter skolan dårå... fast kom precis på att jag slutar drygt sent... BAAH! Aja får väl gå efter ändå eller så springer jag på lunchen. För jag ska ha den! :D Den var precis vad jag var ute efter, lite Effy i Skins style, för att vara töntig och förska var en tv-serie karaktär... men jag är tönt så. :D Men jag har alltid gillat den stilen, och de mästa dom har på Carlings sååå. Den påminner lite om min Ramones tröja, typ samma färg men den här är större och längre som men kan ha den till thights typ. Vill bara säga att om den är slut på tisdag vet jag inte vad jag gör! SKA HA DEN TRÖJAN! (a)

peace 'n' love, fuck 'n' blow :D
Vad kul jag är :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0